Saturday, July 7, 2012

Happy Birthday to Me :D

                                                   

Alhamdulillah, hari ni 7 Julai 2012.. pada tarikh ni aku dilahirkan, pada tarikh ni juga aku diizinkan oleh Allah untuk aku melihat dunia, aku diizinkan oleh Allah untuk aku melihat kedua-dua ibu bapa ku, dan aku diizinkan oleh Allah untuk menjadi hamba-Nya di atas muka bumi ini :) Sapa tak happy kan time birthday dia. padahal, benda ni yang paling ditunggu-tunggu setiap tahun. sebab apa ? maybe sebab happy orang wish, lepas tu dapat hadiah. tapi kita jangan lupa,  firstly kita kena bersyukur pada Allah sebab Dia masih izinkan kita untuk menyambut hari lahir kita. Sedih kann kalau seseorang tu pergi dulu sebelum dia sempat sambut birthday dia :/ hmm, sebab tu kita kena selalu ingat, bila-bila masa saja nyawa kita Allah boleh tarik :)

Okey cakap pasal birthday aku hari ni :D cenggg cenggg cenggg aku rasa tahun ni paling best kot. Sebab birthday kali ni aku banyak terharu. bhahaha macam apa jaaa kann -,- firstly, mama dengan abah bagi hadiah :D hehe mesti laa sengeh sediaaaa ja kann,sapa tak sengeh dapat hadiah weh? nak bukak kotak tu pun sayang sebab pembalut pun comeyy. dekat pembalut tu mama tulis " Fully with love to you, from mama and abah " Hmm this is the first thing that make me terharu. Thanks mama and abah for an awesome baju kurung :) cantikk sangat.. i appreciate it a lot. Sayang mama ngan abah ketat-2 :D muahhhhh muahhhh :*

Secondly, tepat pukul 12 jaaa, ada laa orang tu suruh call :D heee kacau line lah lu, gua nak layan harry potter  pun terbantut. tapi sebab syg sama lu mia pasai gua lari masuk bilik nak call. lalalala ~ tutt tuttt hello ? jengg jengg. " Happy Birthday and blaa blaaa blaaaaaaaa " you know what? you are the first one who say birthday greetings to me and I have hope before this that you will be the first one who said to me :) hm thanks sebab bagi nasihat and your hope towards me. InsyaAllah i will dear ;) And thanks for all your romantic quotes. I'm bit melt lol. I will remember what you had said to me.. even you do not give me a gift but your love to me is enough to be the most special gift ♥ And for the second time, aku terharu dengan dia :') tskk tskkk just one thing i want you to know, I love you so much ♥ 


Then, lepas da habis cakap dayu pulak call. And ni kali ketiga aku terharu sebab dia and sys2 yang lain nyanyi lagu birthday dekat aku. Hmm korang buat aku rindu korang tau takkkkkk :'( rindunyaaa nak jumpa korang suma balikk. serius rindu gilaa sweet moment kita duluu . Hmm i really hope that one day we will meet again.. Haha to fizzy, sorry dear tak cam suara hang :p hahaha. agak teruk laaa aku kann sembang punya lama last2 baru tanya ni sapa ? Haha macam mintak pelempang ja brohh :D ermm talking about my roomate last year, Aiza. haha tahniah weyy dah majuu xD tak sangkaa aku. haha hope hang happy selalu. cepat2 laa beli number digi nahh, boleh gayut anytimee. Bhahaha. Then tikah call, huuu thanks wehh sebab wishh. aku rindu hang jugakkk lol. Haha semalam depa tanya aku sapa orang first ? lol, adeee leee orang tuu kann :D hahaha btw, thanks again friends. I love all of youu ♥ 


Lastly, aku bukak facebook. And i just wanna say that thank you so much untuk kawan-kawan dekat facebook yang wish birthday dekat aku. I'm really appreciate it :D Haha thanks nahh sebab ringankan tangan anda untuk wish birthday dekat aku. hehe, sayang hampa semua jugakkk tak kira yang muda yang sama dengan aku or yang tua sikit dari aku. hehe.

And now, aku dah cukup 17 tahun. So, kena jadi matang lah kannnnn >,< wuuuuu okeyyy. Hiiii, i'm not older but i'm just maintain cute Hahahahaha, ohhh sorryy. Heee, k byeee. tak da nak cakap apa2 dah kot. Just wanna say thank you so muchh untuk semua yang wish . May Allah bless all of you :) Assalamualaikum..



Happy Birthday To Me 




Kura-kura comel cakap I LOVE YOU

No comments:

Post a Comment